.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادگان آملی با حضور معاون استاندار تجلیل شدند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اظهار این که « آزادگان ، نویدبخش امید برای ملت هستند » ، گفت : این غیورمردان سخت‌ترین شرایط را تحمل کردند و برای صبوری در شرایط سخت فعلی، بهترین نمونه هستند.
آزادگان آملی با حضور معاون استاندار تجلیل شدند

شمال نیوز / مژگان عالیشاه : روح الله سلگی در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان آمل افزود: در حال حاضر و با توجه به شرایط فعلی جامعه نقش آزادگان برای خنثی سازی توطیه ها بیش از همیشه احساس می شود.

وی گفت : تاثی و توجه به اسارت آل الله و رنج های سیدالشهدا در مسیر آزادگی، درسی  است که ایثارگران هشت سال دفاع مقدس آن را سرلوحه خود قرار دادند

معاون استاندار مازندران با بیان این که شهادت امام حسین(ع) پیامی برای آزادگی برای تمامی نسل ها است ، افزود : پیام  کربلا این  است که زندگی باید توام با آزادگی و  مبارزه با طاغوتیان باشد.

وی عاشورا را پند آموزترین حادثه تاریخ دانست و ادامه داد : امیدواریم بتوانیم در مسیر الهی و معنوی انقلاب اسلامی با تاثی از عاشورا ،  ایثار و از خودگذشتگی  برای رفع مشکلات امروز جامعه اقدام نماییم.

مراسم تجلیل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس  شهرستان آمل با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، فرماندار شهرستان آمل  در  تالار اکسین شهر آمل برگزار شد.

۲۶ مرداد ۱۳۶۹ ورود نخستین گروه از آزادگان ایرانی به کشور انجام شد که برای گرامیداشت این روز در تقویم رسمی کشور این روز با عنوان آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی نامگذاری شده است.

مازندران در دوران جنگ تحمیلی بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ آزاده سرافراز را تقدیم نظام اسلامی کرد که سهم شهرستان آمل ۴۱۸ آزاده می باشد که از این تعداد ۲۶ نفر  بیش از پنج سال در اسارت بودند./ ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.